Ledig stilling

Økonomikonsulent

En av våre medarbeidere i økonomi- avdelingen fratrer ved oppnådd aldersgrense og vi skal derfor ansette ny medarbeider med god økonomi- og regnskapsforståelse.

 

Dine viktigste arbeidsoppgaver vil være:

  • Regnskapsarbeid, avstemminger og deltakelse i årsoppgjørs-prosesser.
  • Periodisk regnskapsrapportering internt og til off. myndigheter.
  • Fakturabehandling og reskontro-arbeid.
  • Postmottak, arkiv og andreadministrative funksjoner.
  • Lønns- og personalrelatertearbeidsoppgaver.

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Økonomisk utdannelse og god regnskapsforståelse.
  • Relevant arbeidserfaring fra lignende arbeidsoppgaver.
  • Erfaring med regnskapssystem, lønnssystemer, og kontorstøtte- program vil bli vektlagt.

Personlige egenskaper:

For å lykkes i stillingen må du trives med varierte arbeidsoppgaver, like å ta ansvar og ha god gjennomføringsevne. Videre må du ha god struktur på arbeidsdagen din, og du overholder både interne og eksterne tidsfrister.

 

Vi tilbyr:

  • Utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
  • Godt arbeidsmiljø – fleksitidsordning.
  • Lønn i henhold til avtale.

 

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til økonomisjef
Jon A. Monsås på tlf 40 41 67 25.

 

Søknad med CV sendes: jon@rauma-energi.no